zaterdag 16 mei 2009

31. The Haunted - The Dead Eye

Na een ongetipt en ook wat saai tussendoortje van Isis, terug naar het echte werk. Deze plaat kan in één woord worden samengevat, en ik sprak 't ook letterlijk uit nadat het intro om was en de eerste riff me om de oren sloeg. "Zo." "BAF" had ook gekund, maar dat zeg ik altijd al m.b.t. metal. Dit is het equivalent van een man die naast je in je oor staat te schreeuwen, met veel spuug ook als het even kan. Bulldozermetal. De productie is fucking hard. Da's goed, maar hilarisch is wel dat de cleane stukken, eh, aan Kane doen denken! Nou ja eigenlijk alleen in The Crowning.. Maar toch, ik zweer 't je. Riffs goed hoor (moet ik van de forumregulars aandacht aan besteden) Na een minuutje of 35-40 word ik wel een beetje moe, en dan duurt 't nog effe. The Medusa was meen ik 't best. Ook een goeie passende tekst. "Her love is as cold as her desire."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten