zondag 10 mei 2009

20. Carnivore - Retaliation

Jack Daniel's and Pizza lololol. Twintig seconden gaat 't nog, dan zap. I have a right to be myself! And you can go fuck yourself! Leuke teksten troughout. (En songtitels evenzeer Angry Neurotic Catholics) I shit my pants as I wait for the Reaper. Race War heeft zelfs een mooie melodie. En Race War, da's net Erase War. Toch!? :) Wel een beetje een overdreven R heeft die man (Steele dus) vooral in Jesus Hitler (een van zijn mindere vondsten), z'n stem trek ik sowieso 't minst in de middendip. Ook opvallend dat ze 't over knokken op Ground Zero hebben en later U.S.A. For U.S.A. natuurlijk, gheheh. If you don't like it here!! (Get the fuck out!) Manic depression it touches my soul! Five Billion Dead is ook vet. Best 'n toffe plaat. If you can't eat it or fuck it?

2 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat je Carnivore én Agent Steel(e) getagd/t* hebt met 'onvermijdelijk' . :-)

    * hoe zit het eigenlijk met dat fokschaap/kofschip en engelse werkwoorden?
    die 'g' klinkt als een 'k', dus het zal wel getagt moeten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. is allebei lelijk he getagd vind ik eigenlijk net iets mooier maar ik denk dat je gelijk heb.

    Carnivore: Onvermijdelijk is wel op 't randje hoor. Maar over Agent Steel nog altijd niets dan lof. hoewel ik inmiddels die middendip niet meer hoor. Eerder in 't begin. De laatste 5 nummers zijn allemaal fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen